flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Одеський окружний адміністративний суд

Результати опитування відвідувачів перше півріччя 2015 року

Херсонським окружним адміністративним судом, підводячи підсумки роботи суду за перше півріччя 2015 року, проаналізовано опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.

Починаючи з квітня 2015 року в суді запроваджено проведення постійного опитування відвідувачів, шляхом розміщення відповідних анкет в холі приміщення та на офіційному веб-сайті суду.

Опитування проводиться з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються Херсонським окружним адміністративним судом, та визначення шляхів їх покращення.

Дослідження якості роботи суду проводиться з використанням методології карток громадянського звітування, які використовуються Проектом USAID «Справедливе правосуддя».

Провівши узагальнення всіх відповідей, презентуємо найбільш загальні дані з анкет:

- 96% респондентів вважають себе обізнаними з роботою судів взагалі.

- 93% опитуваних оцінили якість роботи Херсонського окружного адміністративного суду на «відмінно» та «добре».

- Роботу працівників апарату суду 70% відвідувачів оцінили на «відмінно».

- 74% громадян сприймають роботу суддів Херсонського окружного адміністративного суду на «відмінно».

- На питання, якими є ваші враження від візиту до суду порівняно з очікуваннями, 56% респондентів зазначили, що відповідають очікуванням, 37% відмітили, що кращі ніж очікували.

- 68% громадян відповіли, що якість роботи Херсонського окружного адміністративного суду, в порівнянні з попереднім візитом, покращилася.

У відкритому питанні, щодо конкретних змін, які, на думку відвідувачів, необхідно покращити в роботі суду сьогодні, респонденти побажали покращення матеріального забезпечення, збільшити кількості столів у холі суду для написання процесуальних документів та паркувальних місць для автомобілів.

 

 За результатами проведеного аналізу анкет опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду за перше півріччя 2015 року встановлено наступне:

 

Блок 1. Загальна характеристика респондента.

  1. Загальна кількість опитуваних респондентів – 27 осіб, з них 15 чоловіків, 12 жінок.
  2. З даних респондентів 5 осіб віком від 18-25 років, 16 осіб віком від 26-36 років, 6 осіб віком від 40-59 років.
  3. 22 особи мають вищу юридичну освіту, 1 особа – повна вища освіта, проте не юридична, 4 особи – середня та неповна середня освіта.
  4. 25 респондентів проживають в населеному пункті, де розташований ХОАС, відповідно 2 особа проживає в іншому населеному пункті.
  5. 25 респондентів у адмін. процесі представляють іншу особу (є адвокатом, юристом, юрист-консультом), 2 респондента представляють свої особисті інтереси, 1 – представляв в суді прокуратуру.
  6. При оцінці свого матеріального становища 8 респондентів зазначили, що вважають себе нижче середнього статку, 18 – середнього статку, 1 – вважає себе заможним.
  7. 26 опитаних були учасником судового процесу 6 раз і більше, для 1 респондента – перший судовий процес.
  8. У 3-ох респондентів розгляд їхніх справ ще не розпочато, у 22 – справи перебувають в процесі розгляду, у 2 – розгляд справи завершено (винесено рішення).
  9. 1 респондент щодо обізнаності роботи судів та суддів у цілому вважає себе майже не обізнаним, 7 – вважають себе загалом обізнаними, 19 – вважають себе цілком обізнаними.
  10. На запитання щодо оцінки за 5-ти бальної шкалою якості роботи ХОАС відповіли:

Блок 2. Критерій оцінювання відбувався за 5-ти бальною шкалою.

 Доступність суду.

  1. Чи легко знайти будівлю суду:
  1. Чи зручно вам дістатися до будівлі суду:
  1. Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду:
  1. Чи зазнавали ви певних перешкод до приміщення суду через обмеження охорони:
  1. Як ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду:
  1. Якщо вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдалось додзвонитися та отримати повну інформацію:
  1. Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати ваші справи у суді (подавати позов, ознайомитися з матеріалами справи, отримати рішення і ін..):
  1. Чи могли б ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності:

 

Зручність та комфортність перебування у суді.

  1. Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання:
  1. Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів):
  1. Чистота та прибраність приміщення:
  1. Достатність освітлення приміщення:

Повнота та якісність інформації.

  1. Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яви):

Чи повною мірою задовольняє вас наявна в суді інформація щодо:

  1. Розташування кабінетів, залів засідань, інших приміщень:
  1. Правила допуску в суд та перебування в ньому:
  1. Справи, що призначені до розгляду:
  1. Зразків документів (заяв, клопотань тощо):
  1. Порядок сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів:
  1. Чи користуєтесь ви сторінкою суду в мережі інтернет:
  1. Чи знайшли ви на сторінці суду потрібну для вас інформацію:

Сприйняття роботи працівників апарату суду

  1. Чи старанно працювали працівники апарату суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків:

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з вами:

  1. Доброзичливість, повагу, бажання допомогти:
  1. Однакове ставлення до всіх, не залежно від соціального статусу:
  1. Професіоналізм, знання своєї справи:

Дотримання строків судового розгляду:

  1. Чи вчасно (відповідно до графіку) розпочалося останнє засідання по вашій справі:
  1. Чи було враховані ваші побажання при призначенні дня та часу засідання:
  1. Чи вчасно ви отримали повістки та повідомлення про розгляд справи:
  1. Чи вважаєте ви обґрунтованими затримки-перенесення слухань у розгляді вашої справи:

Сприйняття роботи судді

  1. Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був):
  1. Коректність, доброзичливість, ввічливість:
  1. Належна підготовка до справи та знання справи:
  1. Надання можливості сторонам обґрунтувати свою позицію:
  1. Дотримання процедури розгляду:

Судові рішення, якщо розгляд справи завершено:

  1. Чи рішення по вашій справі було на вашу користь:
  1. Чи плануєте ви оскаржувати рішення по вашій справі:
  1. Чи отримали ви повний текс рішення по вашій справі:
  1. Чи вчасно ви отримали повний текст рішення по вашій справі:

За результатами ознайомлення респондентів з текстом рішення було надано наступні відповіді на запитання:

  1. Чи було рішення викладено легко, доступною мовою для розуміння:
  1. На вашу думку, чи було рішення по вашій справі добре обґрунтованим:

Вкажіть загальну кількість:

  1. Судових засідань, що відбулись по вашій справі:

 

  1. Судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду:
  1. Візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях:

Блок 3. Зміни та рекомендації.

Шкала важливості вимірів якості (7-ми бальна, де 1 – це найголовніше).

  1. Доступність суду:
  1. Зручність та комфортність перебування в суді:
  1. Повнота та ясність інформації:
  1. Дотримання строків судового розгляду:
  1. Якість роботи працівників апарату суду:
  1. Якість роботи судді:

Відкрите питання: які конкретні зміни, на ваш погляд, необхідні для покращення роботи суду сьогодні?

 

  1. Як ви вважаєте, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків?
  1. Якими є ваші враження від візиту до суду сьогодні порівняно з вашими очікуваннями?
  1. Якщо ви були в цьому суді раніше (минулого року або ще раніше), то як, на ваш погляд, змінилась якість роботи суду загалом?
  1. Чи відчули ви певні зміни в організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства?