Шановні громадяни, відвідувачі суду!
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та внесених до нього змін щодо електронного звернення, повідомляємо, про можливість надсилання письмового звернення до Херсонського окружного адміністративного суду з використанням мережі Інтернет на електронну адресу суду:
inbox@adm.ks.court.gov.ua
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.