Херсонським окружним адміністративним судом, підводячи підсумки роботи суду за перше півріччя 2015 року, проаналізовано опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.
Починаючи з квітня 2015 року в суді запроваджено проведення постійного опитування відвідувачів, шляхом розміщення відповідних анкет в холі приміщення та на офіційному веб-сайті суду (http://adm.ks.court.gov.ua/sud2170/anketa/).
Опитування проводиться з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються Херсонським окружним адміністративним судом, та визначення шляхів їх покращення.
Дослідження якості роботи суду проводиться з використанням методології карток громадянського звітування, які використовуються Проектом USAID «Справедливе правосуддя».
Провівши узагальнення всіх відповідей, презентуємо найбільш загальні дані з анкет:
- 96% респондентів вважають себе обізнаними з роботою судів взагалі.
- 93% опитуваних оцінили якість роботи Херсонського окружного адміністративного суду на «відмінно» та «добре».
- Роботу працівників апарату суду 70% відвідувачів оцінили на «відмінно».
- 74% громадян сприймають роботу суддів Херсонського окружного адміністративного суду на «відмінно».
- На питання, якими є ваші враження від візиту до суду порівняно з очікуваннями, 56% респондентів зазначили, що відповідають очікуванням, 37% відмітили, що кращі ніж очікували.
- 68% громадян відповіли, що якість роботи Херсонського окружного адміністративного суду, в порівнянні з попереднім візитом, покращилася.
У відкритому питанні, щодо конкретних змін, які, на думку відвідувачів, необхідно покращити в роботі суду сьогодні, респонденти побажали покращення матеріального забезпечення, збільшити кількості столів у холі суду для написання процесуальних документів та паркувальних місць для автомобілів.
Повний аналіз анкет можна отримати за посиланням : Результати опитування